foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου Ώρα σχολείου

11ο Δημοτικό Σχολείο Πτολεμαΐδας

Ένα μολύβι και ένα βιβλίο μπορούν ν' αλλάξουν τον ΚΟΣΜΟ!!

'Ωρα

Τα νέα μας

ΤΟΜΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ

 

Erasmus+

 

Η σελίδα του Erasmus+

https://sp34kat.pl/smyw/

Comenius

Το Blog του Comenius

mindswithnoborders1.blogspot.gr/

Η σελίδα του Comenius

www.sp34kat.pl/minds/sp34.php#

Προτεινόμενα βιβλία

  1. Το Πάσχα του Γιωργή. Τίνα Βλασταράκου- Μεταξά
  2. Ένα Πάσχα και μισό. Ρένα Ρώσση-Ζαΐρη
  3. Η Ανάσταση του Χριστού. Φίλιππος Μανδηλαράς
  4. Το αυγό που ράγισε. Εύη Τσιτιρίδου-Χριστοφορίδου
  5. Το Πάσχα της νόνας Χελώνας. Λότη Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
  6. Το Πάσχα του Πασχάλη. Μαρία Ανδρικοπούλου
  7. Ο θείος Πλάτων. Άλκη Ζέη
  8. Σας παρακαλώ μην το διαβάσετε. Δημήτρης Μπογδάνος

Αξίζει να δείτε

 

yliko

 

mainlogo

Ιστοσελίδα

 Ο σύνδεσμος για την παλιά μας ιστοσελίδα   http://11dim-ptolem-old.koz.sch.gr/

 

Την Πέμπτη, 16/12/2021, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο, τρίωρη, ενδοσχολική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με θέμα:  «Διαπολιτισμική εκπαίδευση και ο Εκπαιδευτικός ως κύριος φορέας της».

            Εισηγήτρια ήταν η εκπαιδευτικός Κατηφένια Καλαφάτη, η οποία αναφέρθηκε στις βασικές αρχές και τα βασικά αξιώματα της Διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, σταμοντέλα διαχείρισης της ετερότητας, καθώς επίσης και στον διαπολιτισμικό ρόλο του/της εκπαιδευτικού. Επιπρόσθετα, προτάθηκαν διαπολιτισμικές δραστηριότητες εμπλουτισμού του σχολικού προγράμματος και υλοποιήθηκαν βιωματικές ασκήσεις για μαθητές/τριες αναφορικά με τη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση.

            Το θέμα επιλέχθηκε έχοντας ως γνώμονα το ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για τους/τις μαθητές/τριες τους, ώστε να είναι σε θέση να τους/τις εμπλέξουν σε μαθησιακές διαδικασίες που υπερβαίνουν τον πληροφοριακό χαρακτήρα και τις στερεοτυπικές πρακτικές της διδασκαλίας.  Ειδικότερα, η συγκεκριμένη  ενδοσχολική επιμόρφωση αποσκοπούσε στην ενίσχυση των μαθητών/τριών, προκειμένου αυτοί/ές να προσεγγίζουν πληροφορίες ή να αναπτύσσουν ιδέες, δεξιότητες, αξίες, συναισθήματα, τρόπους σκέψης και μέσα έκφρασης του εαυτού τους, ικανοποιώντας έτσι τις σύγχρονες εκπαιδευτικές απαιτήσεις.

IMG_20211216_134228.jpg
IMG_20211216_134256.jpg
IMG_20211216_135131.jpg
IMG_20211216_135428.jpg
IMG_20211216_135702.jpg
IMG_20211216_140027.jpg
IMG_20211216_140045.jpg
previous arrow
next arrow

Τα σχολειά χτίστε

Λιτά χτίστε τα, απλόχωρα, μεγάλα,
γερά θεμελιωμένα, από της χώρας
ακάθαρτης, πoλύβοης, αρρωστιάρας
μακριά μακριά τα ανήλιαγα σοκάκια,
τα σκολειά χτίστε!

Και τα πορτοπαράθυρα των τοίχων
περίσσια ανοίχτε, νάρχεται ο κυρ Ήλιος,
διαφεντευτής, να χύνεται, να φεύγει,
ονειρεμένο πίσω του αργοσέρνοντας
το φεγγάρι.

Γιομίζοντάς τα να τα ζωντανεύουν
μαϊστράλια και βοριάδες και μελτέμια
με τους κελαϊδισμούς και με τους μόσκους?
κι ο δάσκαλος, ποιητής και τα βιβλία
να είναι σαν κρίνα.

Κωστής Παλαμάς

eTwinning School Label, 2019-2020

 

Παλιά επαγγέλματα

Screenshot_1.jpg
Screenshot_10.jpg
Screenshot_11.jpg
Screenshot_12.jpg
Screenshot_13.jpg
Screenshot_14.jpg
Screenshot_15.jpg
Screenshot_16.jpg
Screenshot_17.jpg
Screenshot_2.jpg
Screenshot_20.jpg
Screenshot_3.jpg
Screenshot_4.jpg
Screenshot_5.jpg
Screenshot_6.jpg
Screenshot_7.jpg
Screenshot_8.jpg
Screenshot_9.jpg
previous arrow
next arrow

Αξίες Σχολείου

1.jpg
2.JPG
3.JPG
4.jpg
IMG_20220405_114500.jpeg

Τοποθεσία σχολείου