Ο σύνδεσμος για την παλιά μας ιστοσελίδα http://11dim-ptolem-old.koz.sch.gr/
Την Τρίτη, 19 Μαΐου, τιμήσαμε τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου. Με αίσθημα σεβασμού και συγκίνησης, το σχολείο μας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, διοργάνωσε μια ξεχωριστή ημέρα μνήμης.
Μέσα από σύντομη αλλά συγκινητική ιστορική αναδρομή, οι μαθητές μας ταξίδεψαν στο παρελθόν, ενώ οι παραδοσιακοί ποντιακοί χοροί και οι αυθεντικές γεύσεις της ποντιακής κουζίνας μάς ένωσαν όλους γύρω από τις ρίζες μας.
Η μνήμη παραμένει ζωντανή όσο τη μεταλαμπαδεύουμε στις επόμενες γενιές. Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» σε όλους όσους συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της συγκινητικής εκδήλωσης!